جنب و جوش زیاد نوزاد، به خاک سیاهم نشانده
نوشته شده توسط : fatemeh

نوزاد ٨ ماهه من حدود یک ماه است که توی کالسکه نمیشینه قبلا می نشست ولی الان اینقدر جیغ می زنه و گریه می کنه که صداش می گیره، هر راهی را امتحان کردم مقاومت میکنه چه کنم؟
سوال مخاطب نی‌نی‌بان: نوزاد ٨ ماهه من حدود یک ماه است که توی کالسکه نمیشینه قبلا می نشست ولی الان اینقدر جیغ می زنه و گریه می کنه که صداش می گیره حتی شده تا زمانی که از شدت گریه خوابش برده من بیرون نیاوردمش ولی باز هم فایده نداره. لازم به ذکره که خیلی تحرکش زیاده اصلا نمی تونه جایی بدون چرخیدن بشینه همش دوست داره بچرخه و بلند بشه واقعا کلافه شدم هر راهی رو امتحان کردم اما نمیشینه لطفا راهنمایی کنید.

پاسخ دکتر عباس شکری، متخصص اطفال:
دوست عزیز این حرکات طبیعیه، بچه در این سن دوست دارد فعالیت کند و ثابت جایی نباشد. با اصرار شما کودک مقاومت بیشتری می کند. طبیعیه نشان دهنده مشکل خاصی نیست. بهتر است با بچه مدارا کنید.

منبع: https://niniban.com/fa/news/158056/%D8%AC%D9%86%D8%A8-%D9%88-%D8%AC%D9%88%D8%B4-%D8%B2%DB%8C%D8%A7%D8%AF-%D9%86%D9%88%D8%B2%D8%A7%D8%AF-%D8%A8%D9%87-%D8%AE%D8%A7%DA%A9-%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D9%87%D9%85-%D9%86%D8%B4%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%87





:: برچسب‌ها: همه چیز در مورد نوزاد ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: